3

tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag måste skynda mig att packa klart det sista och bege mig mot hallen. jag åker till halmstad idag ju! tävling som vanligt med en jävligt tufft lottning dock.

tänkte bara nämna att jag hatar när gamla gubbor och gummor är sura och otrevliga. absolut inte alla, men det finns några som är riktigt bittra och har förutfattade menningar (tur att mina morföräldrar och farföräldrar INTE är så). idag när jag var i centrum gick jag förbi en familj som bestod av mamma, pappa och två barn. ett av barnen springer iväg och pappan är strax tio meter efter. det går då förbi en gumma som börjar höja rösten och komma med påstående om att pappan inte kan ta hand om sina barn osv. det har väl för fan inte hon någon aning om!! barn springer iväg innan man hinner blinka, det är omöjligt att hinna med varenda sekund. tycker bara det är så otroligt tröttsamt och tråkigt när folk ska vara sådär.

nu ska jag fixa klart det sista. pussss 


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0