jag fastnar alltid här...

borde sova för länge sedan och jag skulle det men jag fastnade här som vanligt. imorgon blir det jobb mellan sju och tre, mycket skön tid att jobba. jag och syster funderade på utgång men ingen verkar sugen på det så vi får se hur det blir. jag vet inte själv vad jag vill, både och!

satt och kollade på lite gamla bilder och insåg att jag saknar min gamla vänner i borlänge. att bara få vara en del av dem. men livet går ju vidare och jag har underbara vänner i stockholm men ändå man saknar ibland, det gör nog de flesta. det är bara synd! ni kanske inte förstår, det vet jag inte men jag har aldrig varit speciellt duktig på att förmedla mina känslor i ord. godnatt

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0