det är ju 12 idag, inte igår!


kycklingsalladen på kompis idag

jag har inte riktigt koll på datumen och dagarna märker jag. det är andra gången jag skrivit fel inom en kort tid.

idag så sov jag verkligen ut, ändå till halv tolv! mycket skönt och jag behövde det. igår när jag skulle gå och lägga mig vid 01, så kändes det som om jag inte skulle orka gå ett steg till. det har varit väldigt mycket dessa dagar!

innan jobbet åkte jag och sanna till kuppan för att jag skulle ha ett svart linne på h&m. jag skulle ha ett speciellt svart linne (köpte för några veckor sen samma i vitt), men det fanns såklart inget. så istället följde en ring och ett nagellack med mig hem. vi käkade också en lunch på kompis, det blev kycklingsallad. den är verkligen grymt god där, godast i sverige tror jag nog. eller kanske inte, den kycklingsalladen nere i malmö är också en på topplistan. de får nog dela första platsen!

sen var det dags för jobb och tiden rann iväg till middag, sen blev det en aning segare. men som tur var fick jag kompa hem en och en halv timme innan jag slutade! så nu är jag hemma i sängen och ska strax sova.

imorgon står det på schema: - körskola - löpning runt älven - jobb!


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0