5 6 7 8 9

hallå där! nu var det ett tag sedan. på fredagen åkte jag, sanna och mormor hem till mamma och håkan efter jobbet. linda var också där. vi hade en riktigt mys kväll med god mat och filmtittande. jag och sanna sov kvar och dagen därpå badade vi i poolen som håller på att fyllas med allt vatten. den var inte fylld men man vill ju vara bland de första i! det var iskallt vatten också.


en bild när vi badade i poolen. tagen med håkans och mammas kamera som man kan ha under vattnet.

fortsättningen på lördagen blev en utgång med en hel del söta människor. hade nog inte min roligaste kväll men det var bra ändå.


en bild från lördagen på mig och fina syster

söndagen skulle bestå av jobb klockan tre och så blev det, men när jag vaknade på morgonen hade jag världens huvudvärk från gårdagens alkohol intag. men det gick över och jag slet på jobbet till 01, en timme övertid blev det också på det hela.

idag, måndag gick jag upp ganska tidigt för att åka till körskolan och köra lite bil, sen har jag suttit och pluggat massa teori också! nu ska jag bara ta det lugnt fram tills träningen ikväll.  just nu ligger mopsen på min mage och bara myser, underbart. pusss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0