25

idag åker jag tillbaka till stockholm. sanna och mami följer med mig ner med alla saker. men sanna stannar kvar till helgen då vi tävlar, medan mami bara stannar över natten. dagen kommer alltså bestå av packande av kläder och allt jag ska ha med mig tillbaka. det lär bli en del!

jag har nu ångest för att åka ner. ett tag längtade jag för att få åka ner men nu när det närmar sig vill jag bara stanna hemma ett LITET tag till. jag kommer sakna dem här hemma! det har varit en bra sommar även om det har varit mycket jobb.

jag gick upp vid halv åtta för att säga hejdå till papi, ulrika och elsa. jag åker runt två så jag hinner inte träffa dem något mer. puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0