2



jag sov ut imorse till elva, det behövde jag. sen gick jag upp och skrev ihop ett cv tillsammans med ulrika. skickade även iväg det till ett företag, ska skicka mera sen. bättre än ingenting i alla fall.

sen blev jag barnvakt under en kortare stund och vi var ute en sväng och "vattnade gruset". sen kom ulrika hem med käk från donken, det satt fint. fick även cheesecake till efterätt som var ännu bättre! haha.

sen var det dags att röra sig mot körskolan för att plugga lite teori och sedan lyssna på en lärarförd teorilektion. efter det var det bara hem och slänga i sig käk igen och röra sig mot hallen för att träna.

nu är jag hemma och sitter och kollar på lotta på liseberg. pusss

 


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0