11

nu är jag hemma från jobbet. jag är riktigt trött nu och jag bara inte orkar lägga ner energi på att hinna med bloggen. fast jag vill ändå berätta.

jag gick upp tidigt idag fast jag så gärna hade vela sova vidare, men det var bara upp och cykla iväg till körskolan för att sitta där ett antal timmar och plugga som bokstavligt var helt värdelöst, för det gick skit och jag lovar att det gick ut lika fort som det gick in. jag kom hem och grät sen stund (allt känns mycket bättre då). det är mycket jag ska hinna med och jag orkar inte riktigt alltid så ibland blir det så. energin är borta.

men det är bara att försöka ladda om batterierna tills imorgon. imorgon blir det körskolan vid tio i sju, så det blir uppgång klockan 6 imorgon bitti. inget jag gillar, men jag måste. livet är inte alltid kul (just nu inprincip ingenting). men det vänder, det gör det alltid. puss på er!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0