16

jag var helt slut igår och orkar inte skriva. jag hade möjligen sovit 3-4 timmar den natten och jag som behöver sömn var rätt trött då. jag och jenny gjorde oss iordning hemma hos jenny på onsdagen och sedan åkte vi till royal garden för studentskiva. vi hade verkligen jätte kul! länge sedan jag hade sådär kul faktiskt. kan bero på flera punkter, men bl.a. lågskor och bra musik! absolut att jag ska gå dit igen.

igår var det bara träning och skola som gällde som vanligt. och samma idag egentligen men äntligen är det fredag. blir en mysig hemma kväll i lägenheten för mig själv. sen blir det upp tidigt för att gå u2 kursen!













säg vad du vill
Postat av: Anonym

sjukt kul :D:D

2010-04-16 @ 13:40:18
URL: http://frankuy.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0