byta klubb

 


en bild från italien. någon random skickade den på mejlen. egentligen väldigt ful men såhär ser jag väl ut! haha

när jag spelar för ett lag/en klubb, som nu borlänge badminton klubb, har jag alltid varit fast vid klubben. jag är ingen som hoppar runt mellan olika. jag är trofast (?) med klubben. man blir kär i sin egen klubb kan man säga. men nu efter 10-11 år i en klubb är det dags att byta. det känns sjukt läskigt.. många kanske inte förstår varför. men jag måste ta chansen så nästa säsong spelar jag för täby badminton förening.

alla som funderar över något sådant tycker jag bör byta. man måste ta chanser. det var samma sak när jag spelade fotboll. jag hade alltid spelat för ett lag men efter många år insåg jag att chanserna för utveckling inte fanns där. jag tog chansen och bytte, som också då gjorde väldigt "ont". men det var ett av det bättre besluten jag tagit och jag älskade mitt nya lag och utvecklades enormt.

i helgen spelar jag tävling i varberg. det är min sista tävlingen i borlänge tröjan. nästa gång står det täby på ryggen. det känns sjukt konstigt men också väldigt bra.



 


säg vad du vill
Postat av: sanna

det kommer att bli jätte bra syster :) och vi finns alltid kvar för dig :)

2010-04-29 @ 11:42:45
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0