24

hade en mysig kväll med flickorna igår. jag följde med på utgång i alla fall. men det blev lugnt och var hemma vid ett redan. skönt.

idag åkte jag till borlänge. pappa, elsa och sanna hämtade upp mig vid tåget och skjutsade sedan upp mig till kvarnberget. jag har saknat alla!

när vi kom så var mamma och håkan och eldade på åkern. elsa, pappa och sanna åkte hem igen och vi tog med oss korv och bröd och grillade på åkern. jätte mysigt! sedan gick jag in eftersom jag hade ingen lust att elda massa pinnar. gick in och fick en bräda på mitt finger så jag blev ledsen och gick och la mig och sov i soffan. vakande upp  till andra perioden av smfinalen mellan djurgården och hv. men hv lyckades vinna, inte alls vad jag hoppats på.

nu ska vi grilla fläskfile! och äta massa god mat. mat är det bästa som finns. puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0