22

jag vaknade med ont i halsen och snuvig. vet inte riktigt om jag kände mig bättre men hoppade över träningen eftersom jag vill bli frisk så jag kan träna fullt nästa vecka när jag ska till varberg och tävla.

var även in till vasastan och fixade med drogtest. nu är det klart! ett steg närmare.

sen var jag förbi skolan och hade en samhällskunskaps lektion. en moderat var där och pratade. jag gillar moderaterna, alla som har kommit därifrån har varit så charmiga på något vis. vi fick reda på hur bland annat täby centrum ska se ut 2015 (genom bilder). 

sen följde frankuy med mig hem. vi gick förbi centrum för att leta present till ett födelsedagsbarn som fyller år imorgon. sen köpte vi även hårgfärg som skulle färgas i jennys hår. eller man säger kanske bleka? whatever. det blev nog bra.

jag har precis ätit och ska nu sätta mig med all plugg jag har :( men snart är det över så det är bara att stå ut de sista 43 dagarna!!


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0