13

gick upp tidigt imorse eftersom det var träning. halv åtta befann jag mig i hallen för en riktigt jobbig träning. det är på ett sätt skönt att vara tillbaka! skolan var bara en lektion och de bestod av nationella muntliga. det är över nu i alla fall även om det inte gick super bra. nu är jag hemma och väntar på att andra träningen ska börja, kl2. efter det befinner jag mig i skolan för att sälja moon balloons till kl6. eller det är något skolan har och vi skulle vara där.

nu ska jag göra kaffe och läsa i min bok!

föresten är resan bokad, en vecka efter studenten! kul!


säg vad du vill
Postat av: sanna

ja jag vet inte vad som tog åt mig, haha :D ja och för en gångs skull var det skönt o springa, allt är bra utom mördarbackarna i kvarnis, haha ;) vi får springa tillsammans sen i sommar :)

2010-04-13 @ 21:40:57
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0