vad har hänt?

gick i centrum idag och kollade på parfymer. jag hittade någon jag funderade på, jag tror det var britney spears - midnight något och sedan ck - secret obesession. dem är mina favoriter just nu, ska försöka kolla lite mera. har ni några tips godluktande parfymer? skriv gärna tack.

jag tänkte också att jag skulle kolla på något klädesplagg som jag kanske kunde ha på min födelsedag, födelsedagskalas?! men vet ni? jag hittar ingeting jag fastnar för. inget alls. konstigt tycker jag. det är ju bra, men jag ville ju ha något nytt. ska jag gå i gamla kläder på min egen och endaste arton års dag?! nejdå. det löser sig. jag har ju en del kläder så ska nog lyckas hitta på något om jag inte hittar något i affären. har ju över en vecka på mig.

nu ska jag sova, eller det skulle jag gjort för ett bra tag sedan. men just nu är det komikerprogram på tv, det måste ju ses. ska försöka läsa lite också, hinner jag? ska ju upp halv sju imorgon. åhåhåhå!


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0