tacktjejer!!

som sagt trodde jag kvällen skulle bli lugn igår.

men icke, när jag precis skrivit mitt förra inlägg plingar det på dörren. jag går och öppnar och där står sebastian, christian och rickard. och dom bara tränger sig in och slår sig ner framför tvn, jag sitter där i linne och trosor och ba: jaha?! men helt plöstligt plingar det igen och tjejerna (jenny, amanda frida mixo) och rusar in och säger åt mig att jag har fem minuter på mig, jag ska klä på mig "fina" kläder och bla bla. som tur var behövde jag inte sminka mig. men i alla fall, min lägenhet är full med folk och jag försöker hitta kläder och byta om. det blev en kjol, och en snyggtshirt och klackskor.

sedan åkte vi, dunkade musik i bilen. vi åkte hem till mixo där vi öppnande en champange och sen får jag ett kuvert med en text på (bilder kommer sen) det står en text från boken "så länge vi båda andas". jag börjar förstå vinken och sedan ligger det pengar i kuvertet! till en tatuering förstås, jag vill ju ha en text där det står "så länge vi båda andas".

sedan var det dags för mat, kycklingsallad! sedan blev det glass och chokladsås till efterrätt. mums!! sedan gjorde vi oss klara och vi drog hem till mig och förade fast utan frankuy eftersom hon inte fyllt än. sedan blev det tegel!! hade en as grym kväll. tack så mycket tjejer, ni är bäst ♥ ♥


säg vad du vill
Postat av: Sanna

egentligen vet jag inte hur bra det egentligen går men jag har en bra känsla iaf och försöker ha roligt :) kul kväll du verkar det som :)

2009-09-24 @ 14:46:28
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0