reinfeldt


bilden är dålig. vet inte varför min kamera inte ville som jag idag. men det får duga. här har vi fredrik reinfeldt!

dagen började med gym. den fortsatte med ett besök av reinfeldt, han skulle besöka sin gamla skola (yes, han gick på min skola åva, förut). han var en skön snubbe faktiskt, inte sådär tråkig som man kan tänka sig att dessa polikter är. spännade att träffa honom faktiskt!

sedan blev det samhällskunskap och matte, sedan blev det snabbt ombyttning och sedan träning. träning gick inget vidare, jag är trött och bla bla. ska lägga mig snart så jag blir pigg tills träningarna imorgon. efter träningen åkte jag och frankuy till hornstull (?) kommer inte ihåg riktigt, men där solade vi solrium. skönt att få lite färg, fick inte mycket efter tjugo minuter. sedan for jag hem och nu sitter jag här, ska lägga mig snart och sedan kolla på true blood. går på ettan idag klockan tjugotvå!!

love a


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0