ARTONARTONARTONARTON

finally! äntligen så har jag blivit arton. så jag väntat, men tiden går så fruktansvärt fort. men tack för alla gratulationer idag!! fått massa söta sms, meddelande på facebook osv.



grattis till mig!

det finns en person jag saknar idag, väldigt mycket. jag har saknat den personen hela helgen eftersom hon inte har varit närvarande vid mina födelsedagsfirande. det är min farmor . hon var helt otrolig, världen bästa och jag saknar henne så mycket. jag vet att jag inte borde gråta på min egen födelsedag, men det gör jag. men det gör inget, för det är det värt. men på ett sätt vet jag att hon är med oss! min syster var vid graven och hälsade på henne idag, hoppas hon hälsade från mig. läs inlägget här, jätte vackert.


säg vad du vill
Postat av: Sanna

det gjorde jag faktiskt, jag sa att du också gärna hade velat följt med men att vi skulle komma ut o hälsa på igen, med rosa fina blommor :)

2009-09-22 @ 16:35:03
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0