9.9.9

nio.nio.nio idag. kul va? har precis duschat ur blekningen i mitt hår. skulle försöka få bort det bruna i mitt hår och det lyckades men nu är underhåret ljusare än det andra? det är blöt nu så kanske ser ännu konstigare ut nu. det löser sig nog. frankuy är i duschen nu, hon har också fixat håret. hon blir blondare hon med!! we like.

just nu är det sverige match. hur dåligt spelar dom? för dåligt. måste snart gå och handla innan affärerna stänger, dom stänger ju redan vid åtta här. måste handla lite saker tills malmö och sånt.

idag har jag tränat gym och badminton.  sedan har det varit skola, uf lektion. där vi satt och ner och bestämde vilka som skulle göra vad, det låter så kul när vi väl är där och har företaget helt igång. efter det var det dags för samhällskunskap, denna kvinna som vi har där är så hemsk. asså man pinar sig igenom lektionerna varje gång, man blir galen. och efter varje lektion har jag huvudvärk, seriöst. jag mådde så dåligt idag på träningen efter det, hon tar livet av mig. men vi har haft matte också, det är svårt. man måste be om hjälp hela tiden, matte d + amanda = dåligt. haha!

nu ska jag och frankuy röra oss mot centrum, hon ska ta tåget hem och jag mot affären. puss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0