22

för arton år sedan föddes jag, vad gammal jag blivit. snart är jag trettio, eller snart och snart men känns som snart. det känns bra att äntligen vara arton, men denna dag är precis som alla andra dagar. inget speciellt! jag hade mitt firande i helgen.

i skolan idag sa jenny att nu när jag fyllt arton var jag tvungen att äta andra grönsaker, vuxengrönsaker var det tydligen? hahaha.

jag fick i alla fall min gratulation av en person som jag hoppades på, även om jag inte trodde det. jag var sur mot personen, eller nej bara inte glad och jag är ledsen över det. men det bara kändes fel men ändå rätt. men tack.


säg vad du vill
Postat av: Anonym

Vem var den personen?

2009-09-22 @ 20:14:31

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0