17

dagen började med träning som sagt, halv tio. jag har fått brutal träningsvärk i låren och rumpan, kan knappt gå. fick det från träningen i tisdag, de kör hårt med oss nu. galet! i alla fall träningen imorse var seg, jag hade mjölksyra i benen hela träningen och ingen energi i kroppen men vi fick en snygg kommentar av peter att vi sprang och körde mycket bättre idag än vad vi gjorde på helgens tävling. haha! pinsamt dåligt det gick i helgen.

sedan var det dags för skola, har haft samhällskunskap matte svenska och projektarbete. seg dag och nu är jag äntligen hemma! ligger och latar mig framför tvn, varit gossip girl och snart börjar greys. har suttit och skrivit min svenska logg för min bok jag läser. ska snart göra samhällskunskapen tills nästa vecka eftersom jag inte får mycket tid över i helgen så måste passa på nu! har prov nästa vecka också, terminens första prov?!!

nu börjar grey's. ska städa och tvätta senare! love klack


säg vad du vill
Postat av: Andreas Årzén

Trevligt! :)



Hoppas du får en riktigt grym torsdags kväll. Ha det bäst nu!

2009-09-17 @ 20:25:15
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0