kryssnings bilder


sanna maja mamma. (inte majas öl) vi sitter i parken och dricker


bild lånad av sanna


på väg på båten.


maja och någon random kille!


systrarna. maja och malin! på båten


sanna och linda.


mormor


vi alla förutom jag. vid matbordet!!


mormor pratade med "våran morfars" kompis!


malin och linda.


snygga syster


mamma vid maten! bild lånad av sanna


den goda maten, mums!! bild lånad av sanna


maja och sanna. bild lånad från sanna


snygga kusinen!! bild lånad av sanna


alla som var med. från vänster högst upp: camilla, mormor, linda, mamma (framför) och sen jag. vänster nedre: malin maja och sanna. (bild lånad från sanna)


säg vad du vill
Postat av: sanna

alltså morfars kompis - HAHAHAHHAHAHAHAHAHA!

2009-10-06 @ 23:24:13
URL: http://sanniezannie.blogg.se/
Postat av: Linda

morfars kompis,,, hahaha

kan jag få bilden på mig & sanna, mig & malin och runt matbordet? kramis

2009-10-10 @ 00:55:17
URL: http://www.beautyangels.se

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0