19

idag har de bara varit skola, vi fick sluta tidigare också. redan halv tre vilket var hur skönt som helst. efter det har jag bara myst framför tvn och kollat på gossip girl och las vegas. nu har jag precis börjat tvätta, har massa tvätt så ska bli skönt att få rent.

jag har även börjat packa lite smått, eftersom jag och tjejerna (minus frankuy) drar till finland på torsdag. vi blir där till tisdag, ska bli jätte mys med en liten tjejtripp!

när jag kommer hem därifrån är det lov och då ska jag bege mig direkt till borlänge för att tillbringa några dagar där och sedan röra mig neråt mot malmö för att spela badminton. pappa följer med till malmö, det blir jätte bra! skönt att ha han med sig.

efter malmö drar jag vidare till linköping med frankuy på måndag efter lovet, vi ska till linköping universitet och bo där tills på onsdag och se hur dom har det! kan bli riktigt kul tror jag.

jag har en hel del att se framemot nu, känns bra. men det är jobbigt att packa, man vet aldrig vad man ska ha med sig och man vet inte om man glömt något. jag tycker jag borde vara van vi det här laget att packa, men det lär man sig nog aldrig. haha.

nu ska jag springa ner till tvättstugan och lägga i en till maskin! puss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0