18

hej. vaknade upp i bra tid idag och började städa från igår, eftersom vi var här och förkrökade igår var det en del att städa. sedan har jag duschat, bokat tvättid och nu sitter jag här. borde plugga men det går segt eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska skriva på hemtentan. borde verkligen sätta fart nu eftersom det är bra program på tv ikväll, bla premiär av gossip girl och vem kan slå filip och fredrik.

igår så kom frida, amanda, jenny, bella, niklas, hendric, lundberg hit och förkrökade. blev lite rörigt då och då, men annars var det kul. vi drog vidare härifrån halv tolv och skulle då vidare på fest, men eftersom killen som vi skulle möta upp och dra på festen med heldre intresserade sig av med att han skulle slå några så pallade vi inte och drog hem till frida och myste. kvällen blev inte som vi tänkt oss men den blev bra i alla fall! var hem tidigt och det var skönt. masssa bilder kommer senare! nu blir det plugg. puss


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0