16

godmorgon. jag är hemma i borlänge nu eftersom jag ska till tandläkaren idag, ska dit klockan kvart över elva. jag är nervös faktiskt. mera tänker jag inte säga!

det har varit dålig med uppdatering med i onsdagskväll skulle jag precis skriva ett inlägg men då råkade jag spilla ett vatten glas över nu nya datorn och var tvungen att stänga av och försöka torka den. och än så länge funkar den som den ska! vilken tur man kan ha ibland.

igår åkte jag i alla fall hem till borlänge, jag åkte dirket till träningen. vi hade match spel och var bra att jag och sanna fick köra dubbel inför helgen, det behövdes. var ju ett tag sedan vi spelade. sedan åkte jag med mamma upp till kvarnberget och myste.

senare idag åker jag ner till stockholm igen, vi har badminton tävling. men som tur är får jag sällskap med mig ner, av sanna och kristofer. kul! taggad till tusen i helgen. ♥


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0