12


fick föresten precis veta att min bussunge till syster svalt ett örhänge idag, stackarn har varit hos doktorn hela dagen. att barn ska äta allt dom får tag på!!


idag har jag inte gjort mycket, det har varit skola och sen har inte mycket mera hänt. jag har försökt skriva ett cv men har inte lyckats, det är svårt och måste skriva klart det tills på torsdag eller egentligen fredag men har inte tid på fredag så. jag är så upptagen med att läsa ljudet av ditt hjärta så blir inte mycket plugg, fast jag redan läst och vet allting som händer kan jag inte sluta.

 ska i alla fall försöka lägga mig nu och läsa igenom alla sidor vi har prov på i samhällskunskapen på torsdag. är redan trött på allt plugg! men jag är illa tvungen. natti


säg vad du vill
Postat av: sanna

va har hon? var det allvarligt?

2009-10-12 @ 22:27:55
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0