sängen lockar




har precis pluggat, jag ger upp för idag. men det går framåt! sitter och kollar på inlåst nu, har missat de senaste gångerna och synd nog var detta sista gången. innan det var det mammas pojkar, pinsamt att mammorna får vara med oss bestämma. men kul att se som sagt.

ska snart lägga mig i sängen och läsa, ligger efter. hade som mål att läsa alla twilight böcker en tredje gång innan premiären men det hinns nog inte eftersom premiären som sagt är här snart.

föresten är det någon som vet hur man tar bort sitt konto på vecko revyn på internet sidan? jag får det då inte att funka. äntligen fredag imorgon! längtar fruktansvärt mycket. denna helg får jag en chans att sova lite, även om jag har tävling i helgen.

föresten visste ni att jag inte har en endaste ledig helg fram till julen?! har tävling varenda helg. kul och jobbigt på samma gång. jag älskar fjäderbollen så det funkar!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0