linköpings universitet


tog dåligt med bilder men här är en, några från en förening kom och gyklade under sittningen! (tror det hette så)

sötjennu!



efterrätten var grym!

nu är jag äntligen hemma från linköping. det har varit ett par händelserika dagar som jag lärt mig mycket på! känns mycket bra och linköpings universitet är verkligen ett universitet som lockar. igår var vi på sittning som var grymt, massa sånger och grejer. kommer tyvärr inte ihåg namnen på dessa saker, de hette något speciellt. men har spelat in lite så ni får se lite filmer så kanske ni förstår. och en sittning är en middag btw!




säg vad du vill
Postat av: Lisa

Fan va bra ni satt! Jag såg typ ingenting, satt längst bort längst in :(

Har du ingen video på QQQ killarna? :D?

2009-11-04 @ 22:54:09

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0