idol & borlänge, kan det bli bättre?!



skönt att vara hemma och hälsa på och även spela badminton, allting tillsammans liksom.  när jag åkte tåg till borlänge såg jag filmen step up 2, såg ettan för ett jäkla bra tag sedan men var dags för tvåan som kom ut förra året. måste säga att den är grymt bra!! förmodligen ännu bättre än ettan. jag skulle så gärna vilja kunna dansa som dessa människor gör, the street. låter coolt men här i tråkiga sverige är det väl inte så. jag har bestämt att mitt barn ska dansa, jag lovar att hon kommer tacka mig senare för vore grymt roligt och coolt att dansa som dom! eller vad tycker ni?

sitter med håkan och mamma och kollar på idol! än så länge kan jag säga att tove var bäst, calle och erik varit duktiga. eddie var faktiskt helt ok. men reza var en katastrof, lär dig engelska. snart får vi se mariette. håkan säger att vi inte behöver kolla på idol eftersom att han redan vet vem som vinner, erik alltså. han kan tom med slå vad tusen spänn på det! han är bäst som sagt men vem vet vad som händer. nu ska jag fortsätta kolla! puss

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0