6


tack för fredag! ska mysa hemma själv idag framför idol! blir skönast så eftersom jag ska spela badminton match imorgon, vi har serien här i täby. ska strax gå till centrum och kolla lite i affärer och se om jag hittar något nytt. sedan ska jag handla mat till kvällen och förmodligen något till imorgon.  

idag när jag och jenny gick till skolan började vi snacka om julen, om hur mycket vi längtar dit. till julafton, när man väntar på att få öppna paket, att äta julskinka och godmat, att äta choklad ur paradisasken, öppna julstrumpan på morgonen, känna lukten av julen, gå upp på morgonen när det fortfarande är mörkt ute och snön ligger på marken och äta tomtegröt med familjen. lockar det inte? för mig lockar det grymt. hem till borlänge och fira jul med familjen, kan inte bli mycket bättre och som tur är, är det inte långt kvar!





säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0