mamma på besök & elitklassad!

i lördags kom mamma hit. jag hade ingen som helst aning! medan hon hade planerat det sedan i tisdag, alla visste utom jag t.o.m jennu. men det var jätte roligt, vilken överaskning! jag hade precis kommit hem från jenny när det plingade på dörren. jag hade ju ingen som väntade så funderade på att skita i att öppna, men som tur är gjorde jag det och där stod hon, min älskade mamma. jag blev chokad först men jätte glad. längtat att hon skulle komma.

vi har haft en jätte bra helg, ätit ute och varit onyttig. helgen har varit perfekt verkligen! jag har haft tävling i helgen också och där vann jag dubbel och mixed och kom tvåa i singel. men jag är riktigt nöjd eftersom jag nu är eliklassad. mamma på besök och elitklassad.

jag har preics pluggat och snart klar med labbraporten. ska plugga lite matte nu. puss

säg vad du vill
Postat av: sanna

grattis gumman :)

2009-03-29 @ 19:42:46
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0