frågor

jag är en härmapa, förlåt men såg roligt ut när jennu hade gjort det så följde trenden. 
 

Vad heter du? Ann Amanda Andrén
Brukar du läsa horoskop? Ja och såklart jag tror alltid på dom.
Har du körkort? Nej för jag är bara 17.
Äger du några converseskor? Inte ännu, men vill ha ett par vita så snart.
Vad spenderar du dina pengar på? Mat, kläder, mobilpengar och sånt.
Senaste konserten? Var nog P&L 08
Nästa konsert? Inget planerat fören P&L 09
Antal kuddar i sängen? 4-6 st faktiskt, det blir så mysigt med dom.
Kan du baka bullar? Ja det kan jag nog!
Har du varit med i scouterna? Ja absolut, jag och min vän Rebecca var med!
Blyerts eller bläck? Blyerts & Bläck
McDonald's eller Burger King? McDonald's
Är du allergisk mot något? Inte längre tror jag, men var mot katter när jag var mindre.
Äger du ett busskort? Ja, det behövs.
Dricker du blå, grön eller röd? Grön mjölk juu
Vad åt du till frukost? Yogurt och flingor, smörgås!

Hur ser du ut idag? Fläta i luggen, jeans vit-tshirt och väst
Vem ringde du senast? Mami!
Antal timmar sömn inatt? 6-7 timmar
Sov du ensam? Ja..
Brukar du snusa? Näää

SENASTE..

Film du såg? Twilight kanske
Sak du stal? Jag snor inte saker! Aldrig gjort kommer aldrig göra
Människa du slog? Jennu på armen, haha! Jag slåss inte
Stora bussresa? Om minibuss räknas så vare till Hörnösand i helgen som var
Dusch? För typ en timme sedan
Irritation? Att inne mina älskade skor fanns
Glass? I måndags tror jag
Mat du åt? Köttbullar makaroner och wokgrönsaker 
Klädsel: adidas tröja och mysbyxor
Frisyr: fläta i luggen och en *bulle*
Tv: Who I met your mother
Vill ha: Ett fin/ren lägenhet, (städad)
Tråkigaste: Tvätta
Roligaste: Något Jenny sagt idag säkert, kommer inte ihåg något speciellt.


FÖRSTA

..bästa kompis? Rebecca Tjulander
..jobb? fotbollsskolan
...inhandlade skiva? typ spice girls, hits for kids eller något
..begravning? farmor :(

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU...

Gråtit? nej
Köpt någonting? ja
Varit sjuk? Nej!
Sjungit? Ja alltid!
Sagt "jag älskar dig"? Ja, till mamma tror jag.
Velat säga till någon eller några att du älskar dem? Inget jag gått och tänkt på.
Träffat någon ny? Nää
Saknat någon? Ja
Kramat någon? Tror inte det
Ätit? Mat är mitt liv, klart som fan!  
Pussat någon? nää

SENASTE PERSON SOM..

Sov i din säng: Jag ;)
Såg dig gråta: mamma förmodligen
Fick dig att gråta: någon vän, fast var så mycket annat som jag grät över då. det bara brast just då
Fick dig att börja skratta: jennu frankuy
Du gick på bio med: omg, det var nog så länge sedan. men jacob tror jag!
Skickade ett e-mail till dig: peace and love's nyhetsbrev
Skickade ett SMS till dig: frankuyyy
Skickade ett lunarinlägg till dig: gurbet tror jag, haha

Extra Stuff

Vad är du mest rädd för?
Gå ensam och döden
Vart vill du gifta dig? I Sverige, i en stor kyrka med as mycket folk!
Vem hatar du verkligen? Jag hatar nog ingen just nu, eller jag vet inte.
Kör du bil? Jag övningskör ibland xD
Har du ett jobb? Nej, men vill ha!
Gillar du att ha folk omkring dig? Ja, det gör jag. Fast ibland är det jätte skönt att vara själv också!
Är du ett hälsofreak? Nej det kan jag inte påstå eller tro.
Är du ensam nu? Ja helt ensam, gör mig sällskap!
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: EMD - Baby Goodbye


FAVORIT...

Rum i huset:
Har ett rum i lägenheten så antar att det blir det
Typ av musik: Allt möjligt, rock paretymusik och så vidare.
Parfym: britney spears - fantasy och pink sugar ibland
Mat: massa jag älskar mat
Dricka: vatten såklart
Godis: CHOKLAD, inget är bättre än det.
Tidning: VR - Vecko revyn
Film: Twilight
Djur: Dogs
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja nästan varje dag
Vilka vitaminer tog du när du var liten? No idea
Har du fått någon komplimang idag? Ja
Har du varit med i en rättegång? Nej men snart, med rättskunskapen i skolan.
Är du polare med grannarna? Nej!
Vilka språk pratar din mamma? svenska och engelska tror ja
Vilka länder har du bott i? Sverige.
Senaste piercingen? Öronen, naveln
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Helgen som var
Har du däckat/spytt för att du druckit? Ja det har hänt
Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nää
Suger det här? För andra men själv är det roligt
Har du varit på stranden? Ja?
Minns du dina/din musiklärares namn? Lotta?
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Hell no!
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Fortsätt så, för jag har inte bror!
Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Har inte varit på något
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Ja, eller mera besvikna.
Vad var den senaste drömmen som du minns? Kommer inte ihåg
Vem ringde dig senast? Mami!  
Vilken tid gick du upp imorse? 06.45
Vad ska du göra i helgen? Täva och plugga
När var du riktigt sjuk senast? Något år sedan
Vem är den senaste kändisen du tog på? Brukar inte ta på dom 
Vad finns i din bakficka? Har ingen ficka där bak
Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov sött
Vad är det första du gör på morgonen? Stänger av väckarklockan
Vad ska du göra efter det här? Plugga och städa


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0