100309

Har haft en jätte bra dag!

Dagen började med träning, det gick väl hyfsat. Andra lektionen idag hade vi Företagsekonomi i, vi fick tillbaka våra prov. Gissa hur det gick? Jo MVG, tack gode gud för det! Det stärkte verkligen mitt osäkra G. Det andra är att jag hade hela 37/37 på provet, alla rätt alltså. Jag och Jenny skrattar rakt ut när vi ser det, hur ofta får jag alla rätt på ett prov liksom? Händer inte ofta. Efter lektionen så åker vi, jag Jenny och Baban, lägg märke till åker för vi åkte verkligen från Åva-Tibble (som ligger 100m ifrån varandra om ens det), Baban orkade inte gå så vi hängde på honom i bilen. Vi slirade en hel del, lite läskigt men kul! Vi råkade t.o.m åka över på andra filen, haha. Dagen flöt på, och tillslut slutade vi och då tog vi bussen och begav oss mot sumpan. Vi fick byta till 4st olika bussar under färden tillslut var vi framme, vi hade turen med oss och lyckades passa bussarna perfekt och kom hela 15min tidigare beräknat än vad som stod på SL, och vi solade. Vi testade stå-solarium , jag vet inte vad jag tycker om dom efter som mitt var halvt sönder typ, vissa rör funkade inte! Men skönt att solningen gick snabbt i alla fall. Då åker vi hem till Jenny och käkar och kollar på roliga klipp på youtube, vilket leder till mycket skratt. En stund senare beger vi oss på Kista Centrum där vi möter upp Ida, vi tar en fika och har det jätte mysigt och tillsut rinner tiden iväg och det är dags att åka hem. Har haft en jätte bra dag faktiskt, det är kul att bara gör något även om det inte är något speciellt. Tack för dagen tjejer! Vet inte om jag fått med allting för fanns mycket att berätta men det mesta i alla fall. Nu ska jag sova, lägga mig och läsa en stund.


Under vår färd vid tunnelbanan så hittade vi oss själva sittande på väggen!

Love

säg vad du vill
Postat av: johanna

det där med IP-adresser är rätt roligt och otroligt bra. der är rätt svårt att förklara men du vet när du får en kommentar, vi tar till exempel denhär som du får utav mig nu, så står det ett visst nummer under. till exempel 128.58.89 eller något liknande, då kan du jämnföra med mina tidigare kommentarer om det stämmer med numrerna under där. då vet du att det är jag eftersom jag har skrivit "johanna" på en och sen kanske jag väljer att vara "anonym" så ser du att det är jag. jag hoppas du förstår! :) PUSS

2009-03-11 @ 12:18:31
URL: http://johannaalindgren.blogg.se/
Postat av: sanna

grattis sis, du är bäst :D

2009-03-12 @ 07:43:45
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0