skolavslutning


"skolavslutningen i nian"

imorgon slutar jag tvåan som sagt. jag börjar faktiskt bli grymt taggad! det är bara tvåan men ändå vi går ändå ut skolan och har bara ett år kvar. imorgon ska jag hem till frankuy efter skolan och käka summer-breaking up lunch! haha great. sen blir det annat på kvällen men det får vi se vart det leder. på lördag far jag till borlänge for ten weeks! nu ska jag sova sen så jag är utvilad till the big day haha! ursäkta för svengelskan!

vet ni? dom dära svarta höga gladiator skorna jag visade bild på. dom skulle sitta as snyggt på mig imorgon på skolavslutningen! haha. men 1000 spänn har jag inte råd att slösa på dessa skor just nu, synd nog. för kär är jag i dom.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0