17

idag så började dagen med kupolen med syster, sanna. det blev lite shopping, fick lite smycken med mig hem. det blev även lunch med pappa, elsa och sanna på kupolen. jag tog en pasta, tvungen att ladda upp till matchen på kvällen. jo rolle ringde och frågade om jag inte kunde ställa upp och spela en match för det var dåligt med folk, och absolut det gjorde jag. det gick inget vidare bra, men kanske inte skulle inte ha så höga förväntningar efter ett år utan rörning på en fotboll. jag har inte fått in några bra rutiner på mitt sommarlov ännu, dessutom är jag äcklig. det behöver vi inte gå mera in på!

i tisdags fick jag min efterlängtade systemkamera! den funkar super och jag älskar den.

nu måste jag verkligen sova för imorgon ska jag vara barnvakt åt lillasyster, elsa. både ulrika och pappa ska jobba! men det ska bli kul.

och det är 5 fucking jävla dagar kvar till p&l!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0