01

idag är det juni, och det är endast elva dagar kvar av skolan. wiho! jag har solat idag, jag tänkte faktiskt inte göra det för hade ingen lust men sedan påminnde mamma mig och att det förmodligen var sista dagen med sol, och då blev det såklart solen! med jordgubbar och vattenmellon, bäst. sommaren är här folket!

igår så var det ström avbrott, ja, länge höll det på. och det var flera ställen som var drabbade, blandat här i täby och sen några ställen till runt om i stockholm, 48 000. det var för att det varit en brand i gribbylund (täby). precis när ström avbrottet får jag ett sms av frbbi om hon kunde sova här för hennes tåg blev mera och mera försent, självklart kunde hon det. men hennes tåg kom ingenstans pga av branden i täby, haha. drabbade rätt många! och vi klockan ett så hörde hon av sig och sa att hon inte skulle komma i alla fall, för varken tunnelbanan eller roslagsbanan gick så hon kunde inte ta sig någotstans så hon fick lov att ringa till den hon bor hos och be han hämta henne. det blev en sen kväll som även blev att jag råkade försova mig och vaknade upp fem minuter innan jag började, även om jag brukar vara sen så brukar jag inte försova mig. men det var ju kul att fribbi hörde av sig, länge sedan. miss you!

nu ska jag kolla grey's och sen göra panncakes till midddag!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0