mallis dag 4

finns inget att skriva egentligen. vi solar, badar och ater det ar det vi gor! idag var vi in till alcudia for dom hade marknad, hittade lite grejer. mamma ar riktigt bra pa att bruta faktiskt! vi har inte varit till havet annu, det ligger ungefar 900m harifran sa har inte blivit av, men imorgon ska vi nog ner. poolen har vid hotellet duger jatte bra! snart ar jag hemma igen, maste pressa sista dagarna nu eftersom det verkar vara sa pass daligt vader hemma, tio grader mot trettiofem ungefar. nu ska jag ner till poolen igen. ciao!

säg vad du vill
Postat av: Anonym

tänkte att du hade lite mer tid o se den filmen eftersom du inte jobbar sen, så kan vi ju se fyran eller vad det blir tillsammans igen :) för vi såg bara trean :P miss you!

2009-07-21 @ 17:12:15
Postat av: idaiusa

heje :) det är bara bra med mig faktiskt :) jag hade det underbart därborta,bästa på länge faktiskt :D jaa jag såg och hörde det, fan va najs hörru!! :D se till å njuta ordentligt där borta man behöver det och tänk inte så mycket på allt här hemma! det får du med manda! ta hand om dig så ses vi snart igen :) <3

2009-07-21 @ 23:44:15
URL: http://idaeriksson.wordpress.com

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0