30

"igår" så kom mikaela och vi satt vid tvn och gjorde inte mycket mera förutom när vi fick idén att gå till ica och köpa ostågar. jag som skulle börjar vara nyttiga. men som jag vet kommer det aldrig att funka. så nu ger jag upp. haha.

linda kom hem vid sextiden och efter en stund kom sanna och hämtade mig inför träningen som började vid sju. tränigen var sådär, mycket oseriös och gav inte så mycket. tråkigt. jag och sanna åkte hem och käkade och myste med nya vovven. nu har jag duschat och ska väl snart lägga mig. måste packa också, men jag orkar inte och vet inte vad jag ska ha för kläder med mig. blir det regn eller sol är frågan? jag tror på regn. jag och mikaela bestämde i alla fall idag av vi skulle skippa att ta med oss bikini för när man inte tar med det blir oftast bra väder. undra om det stämmer.

jag åker imorgon och är förmodligen hemma på söndag. då kommer bilder och historia. puss


jag och sötnos! (två år sedan, datumet stämmer ej på bilden)

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0