28

förlåt för dålig uppdatering. men igår så spenderades dagen uppe hos mamma, med hon och sanna. mycket mysigt! vi kollade bla på harpers island, sista avsnittet. lite konstigt men tack och lov för att dom bästa överlevde "som vanligt". på kvällen åkte vi och tränade badminton, världens jobbigaste pass för en otränad amanda som varit sjuk i en månad nu. jag var helt död på slutet och det kändes as good!

nu sitter jag hos linda, min moster. ska vara kattvakt här tills imorgon kväll. det är en del att göra, men jag tror jag klarar det bra. ska snart ge kattbebisarna välling. sanna och elsa var här för en stund sen och vi gick ner till resturangen och käkade pizza. det jag vill säga med det är att det var en "gubbe" där som flörtade med sanna hela tiden. det började med att han gav henne en komplimang för hennes kläder, att dom var jätte snygga. sen började han fråga om elsa var hennes barn och så hämtade han nytt vatten till henne osv. ja, det var ju helt ok att han betedde sig så. men sanna kände sig redan obekväm i alla fall eftersom han var minst dubbelt så gammal. tillslut får vi våra pizzor och när sannas pizza kommer är det gjorde ett hjärta på pizzan med degen. då blev det faktiskt obehagligt, vi ville ju bara sitta lugnt och äta pizza och njuta. jag kunde äta men sanna tappade matlusten och åt inprincip bara någon tugga. jag menar, sånt där är ju inte ok. det är inte charmigt på något sätt utan bara jävligt obekvämt. så borde dom inte få bete sig om du jobbar på en resturang tycker jag.

ska gå och hänga tvätten och sånt nu. snart kommer mikaela också! kul. och vet ni? jag och mikaela åker tills deras landställe under helgen, ska också bli kul. bara så ni vet!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0