2

datorn har krånglat hela dagen, både idag och igår. internet funkar inte riktigt som det ska, men hoppas det går nu. idag så har jag och pappa varit på kupolen för att inhandla lite saker, med mig hem fick jag en bikini. råkade köpa den lite för stor eftersom jag inte orkar testa den i butiken, men det får jag leva med. senare kom ulrika och vi käkade på kupolen, det blev en kycklingsallad för min del. nu har jag legat i solen en stund. jag är typ sjuk, förkyld och ont i halsen. vilket gör att jag inte tränat på två dagar, borde nog inte träna idag heller men känner att jag måste, så ska försöka springa lite senare när elsa sover eftersom jag måste vara barnvakt ikväll.

föresten så fick jag med mig några nagellack häromdagen när jag var och handlade, och lite andra saker i försig. ett linne, ett par shorts och nagellacken.

depend 159
depend 09
mavala glacier


säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0