1



första juli. det har varit rätt halv dåligt väder idag, men nu är det fint mot kvällen. jag sitter här på rummet och försöker städa, det funkar inte riktigt när man har ett litet rum och mycket saker. idag började dagen med att jag och mami åkte till håkans jobb för att städa där, allt för lite pengar. haha, nej men jag måste för måste ha lite pengar eftersom jag inte har något jobb. för varken i juli eller augusti får vi pengar. efter det åkte jag hem till pappa där jag skulle vara barnvakt, pappa skulle klippa sig osv. jag och elsa myste i lekparken vid fontänen och gungorna. den tjejen älskar att gunga! sen har jag inte gjort så mycket mera förutom att städa mitt rum, jag är på gång fast det är långt kvar. men man börjar faktiskt se mitt golv, det är väl en framgång i alla fall!? 

 och vet ni? för ungefär en minut sen råkar jag har sönder min rosa badminton bag, mycket lyckat. ibland är jag riktigt duktigt eller riktigt klantig.

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0