tisdag

en kort skoldag idag, i alla fall för mig. skolan hade jag min redovisning som faktsikt gick bra, hyffsat för att vara mig och prata inför folk. senare hade jag mitt företagsekonmi prov, vilket inte var någon höjdare kan jag säga. vi får se hur det går sen men jag ska inte hoppas för mycket. skulle egentligen solat med jennu idag, men så blev det inte för jag hade ingen lust att sola ikväll och åka in till stan och sola. men istället beger jag mig mot badminton hallen för att kolla på elitserien. täby - fyrisfjädern! vi hoppas på täby som vanligt. vi tjejer och hanky ska käka innan så ska snart be ge mig faktiskt! puss på er 

säg vad du vill
Postat av: sanna

jag vill också se elitserien nån gång!!

2009-01-13 @ 16:12:08
URL: http://sanniezannie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0