tatueringar

jag och jacob sitter och kollar på lite tatueringar. här får ni några bilder på dom vi tycker var snyggast, eller kanske jag. den med läppen borde jacob gör och skriva lips eftersom han heter lips i efternamn. alla tatuering kanske inte är så snygga, men det är i alla fall ställen där jag skulle vilja göra. den på armen är tycker jag dock att killar borde göra, det är så grymt snyggt. vart tycker ni att det är snyggast att ha en tatuering? föresten för er som inte vet så har jag en tatuering i nacken bakom örat, det är också snyggt.

     

säg vad du vill
Postat av: Olessia

det du behöver ha med dig :P som du inte kan vara utan när du går utanför dörren :) kanske ska hem till en kompis :)

2009-01-11 @ 20:45:17
URL: http://nenno.blogg.se/
Postat av: amanda

haha, men om du äter en godis och tränar mycket så spelar det ingen roll! :)

det jämnar ut sig i längden! :)

haft en bra helg? :)

kram

2009-01-11 @ 20:52:08
URL: http://amandusss.blogg.se/
Postat av: jeeeeeeeeeeennuu

jag ska fan göra den i läppen, riktigt sexig!

2009-01-11 @ 21:30:48

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0