natti

kom precis hem till stockholm för ett tag sedan, det blev en lång resa eftersom vi var hela 30min försenade med tåget. idag så hämtade mamma mig vid 3-tiden och vi åkte till kupolen, som vanligt blev det shopping. en jacka, klänning, 2tröjor, linne och strumpbyxor. nöjd! tack mamma <3 ska försöka få upp bilder på grejerna! sen åkte vi och kollade när min kusin, marcus, spelade hockey. vi kollade inte länge men hörde sen att dom förlorade! jag har kommit på att hockey är rätt roligt att kolla på, eller vad tycker ni? sen åkte jag hem till pappa&ulrika och umgicks sista sista stunden med dom. men nu ska jag lägga mig, jag börjar tidigt imorgon. blää! godnatt älsklingar

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0