kungsberget

för hela slanten. min dag har jag tillbringat i kungsberget, åkt massa skidor och så. jag och lunkan började i barnbacken, det var säkrast eftersom det var ett tag sedan vi åkte och sist lunkan åkte så skadade hon ledbandet tror jag, så vi tog det lugnt. sen prövade vi på de mera vågade backarna, vi körde i alla fall en röd back, stolt över det faktiskt! jag lyckades ramla en gång i ankarliften, såklart. sen tappade jag staven i liften, sen lyckades jag också ramla och slå i mig rätt hårt i hakan. men det var ju som sagt rätt väntat att jag inte skulle klara mig hel skinad genom resan! jag och lunkan skaffade oss ett par nya vänner under dagen i alla fall, vi hittade på  en nv07mu grabb som hände med oss ett bra tag, trevlig prick. han lyckades spela in mig när jag satt i sittliften och bad om att överleva (högt upp ju), mycket dramtiskt. mycket skratt och jätte roligt ändå. en sak som var tråkigt var att massa saker blev snodda, ipod och plånböcker osv, det suger men som tur var klarade jag mig från det. :) jag tror jag fick med allt jag tänkte berätta! bilder kommer förmodligen senare när jag fått dem från lunkan. kyss

säg vad du vill
Postat av: Sanna

Hej sötnos! Ska vi börja följa varandras bloggar via bloglovin? Puss! (:

2009-01-28 @ 20:34:17
URL: http://ssjolund.blogg.se/
Postat av: Sanna

OKej, då gör jag det också! :D

2009-01-28 @ 20:50:36
URL: http://ssjolund.blogg.se/
Postat av: k

jamenhua, den är bra :D

2009-01-28 @ 20:59:06
URL: http://ksundstrom.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0