godnatt

jag tänkte faktiskt stänga av datan nu och lägga mig i sängen. tänkte läsa ut det sista sidorna i boken. jag har tyvärr bara suttit och läst boken idag och inte hunnit med företagsekonmi. men jag har hela dagen på mig imorgon, imorgon ska jag verkligen plugga järnet. jag måste verkligen! jag har mycket tid på mig imorgon så det är nog ingen fara faktiskt. vi hörs imorgon mina älsklingar.

föresten så gillar jag skarpt den dära tatueringen på "magen", jag gillar den bara mera och mera, och den kommer nog sitta fint på mig om några år. jag vet att många är negativa till tatueringar och tycker man ska tänka på hur dom kommer se ut när man blir äldre? men ärligt så känner jag bara att man måste få vara ung och leva. jag känner också att kommer jag verkligen bry mig så mycket när jag är 50 bast. ärligt så tror jag inte det och jag tror jag bara komma titta tillbaka på tiden och minnas allting som hände i min ungdom och vara glad :) . vad tycker ni om tatueringar?



säg vad du vill
Postat av: Åsa

Hej och tack för att du deltog i röstningen om vilken blogg av de tre nominerade du tyckte var bäst. Ville bara meddela att resultatet nu finns uppe på min blogg http://onlythequeen.blogg.se/2009/january/kenza.html



Hoppas att du får en fortsatt trevlig dag!

2009-01-12 @ 08:17:35
URL: http://onlythequeen.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0