fredag

idag är det fredag, gud vad jag längtat. känns verkligen skönt eftersom jag är helt sliten sen i onsdags och skolan. jag behöver sömn! så ikväll blir det massa sömn, kan jag lova. var i skolan idag och det hände inte mycket, förutom att jag, lunkan och jennu hade våran idrottlektion, vet ni i vad? jo badminton så klart! det gick bra, och vi fick högst betyg. bra va? jenny kom ju precis hem från thailand och hon är verkligen as brun! i alla fall så hade hon med sig en liten "present" till oss tjejer, jätte gulligt.


här ser ni ju skillnaden mellan mig och jennu, hon är ju en aning brunare än mig? eller?

 
och detta fick jag av jennu <3

säg vad du vill
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life ☆

fint armband ju :D

2009-01-09 @ 17:28:06
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life ☆

Snällt att ge dig det ju :)

2009-01-09 @ 17:39:21
URL: http://tobieee.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0