elitserien

kom precis hem från elitserien. det slutade med 4-4 det var väldigt bra gjort! varför ser det så himla enkelt ut för dom när dom spelar? jag vill också bara flyga fram över banan. borde se ut som en klump mot dom! i alla fall när jag sa där så började jag i när jag hör din röst vilken bra bok redan! jag är fast åter igen i en av dessa böcker, det blir läsning ikväll. lunkan sa att hon skulle ta boken ifrån mig för annars skulle jag sitta uppe hela natten! men den är så underbar.

jag ska nog se lite the hills nu och sen gå och lägga mig, ska försöka komma i säng i tid idag! så säger jag alltid, men så blir det aldrig. jag vet jag vet :P

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0