die schule

sitter i skolan. vilken onödig dag säger jag bara! vi gör ingeting, får bara veta massa betyg och sen hejdå, vad gör man här? jo jag vill inte få massa frånvaro. finns inte mycket att säga förutom att jag fick mvg i betyg i naturkunskap! jag var oerhört ledsen igår kväll, det berodde mycket på att jag läste min bok, den var så sorglig och det gjorde mig grymt ledsen. att killar jämt ska lämna än även om det älskar en säger jag bara! men idag ni, jag är på bra humör idag faktiskt oavsett, du stoppar mig inte :) längtar tills jag får åka hem och läsa min underbara bok! ha en bra dag vänner!

- mike fick föresten rött kort i resurscentrumet, haha!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0