besök i uppsala

nu är jag hemma efter ett besök i staden, uppsala. jag blev upp hämtade av tobbe, vi åkte då till badminton hallen och där träffade jag syster och allt folk, saknar henne. vi kollade badminton, inte så bra badminton som jag hoppats men det dög. jag fick som sagt träffa min syster! på slutet blev det stressigt att hinna med tåget, jag har 10 min på mig från hallen till tågstationen + att jag skulle hämta ut biljetten. panik! ja, det hade jag. irritationen steg och förlåt för alla som blev lite drabbade, ber så mycket om ursäkt. och tack tobbe som rusade iväg med bilen och skjusade mig! tack borlänge folk för en trevlig kväll.

imorgon bär det av till kungsberget för att åka lite slalom, jag och lunkan i backarna. AKTA ER! nejdå, det blir inge farligt. här kommer vi sandviken!



det kommer sluta in i ett träd! om det ens räcker ? :P

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0