140109

idag har jag hållt på med tvätten och städat hela dagen, därför jag varit upptagen så jag inte haft tid att skriva. nu ser det lite bättre ut här i lägenheten ifall, det känns mycket bättre. jag har precis duschat och ska snart lägga mig ner och läsa min underbara bok. love it! har fått massa låtar från filmen twilight, dom är så bra. idag i klassrummet så fick jag höra dem på jennus ipod, och när jag hörde en av låtarna då skriker jag ut, - åh det är ju den här, vid bullen, åh! sen ba, jag kanske sa det dära alldeles för högt haha. jag och jennu asgarvade som vanligt. gillar den tjejen, hon är så härlig! det är alla andra också ju, :) imorgon kommer jag inte varar hemma fören vid 17-tiden, kanske hinner med en dator i skolan med vi får se annars hörs vi då. godnatt!

säg vad du vill

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0