090120

kom hem för sen stund sedan, ska snart be ge mig mot hallen för att träffa lunkan och mixo. sen ska vi hem till lunkans mormor och käka middag! sen beger vi oss sakta men säkert till kista för att kolla elitserien. borde ´plugga massa med matte eftersom har prov imorgon, men har inte tid och kan faktiskt det mesta, tror jag? /: föresten kollade vi innebandy idag så en grymt snygg kille, enligt mig, jag vill ha! men just nu sitter jag med min lindt 70% choklad, vad gott det är med mörk choklad. har redan smält i mig en hel sådan här på 2 dagar, inte bra. kan inte sluta äta. vad har ni för planer ikväll?



säg vad du vill
Postat av: LisaAmelie

oooo, choklad!! :) lycka till inför imon :)

2009-01-20 @ 21:49:53
URL: http://lisaamelie.blogg.se/

Let me know:

Vad heter du? :
Kom ihåg dig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Kan jag få din blogg adress?

Let me know:

Trackback
RSS 2.0